gozdegrs Aden17 merhaba ben 36.haftamdayım ve 12.haftadan beri sidefer toz olanını kullanıyorum hap yutamadığım için doktorum bunu vermişti, hiçbir yan etkisi olmadı kabızlık vs. Ayrıca eczacımda gayet iyi bir demir ilacı olduğunu söylemişti
Efnanefnan Kubra059 ben hamils degilim ama demirim cok düşük . Hap seklinde mi yoksa jelibon gibi parlak mi . Yan etki yapti mi
Kubra059 Efnanefnan ben gebeyim doktorum onu kullan dediği için kullanmaya başladım. İlaç kapsül. Ben bi yan etkisini görmedim bi sorun yaratmadı