Aysusenn ilk hamileliğimde de depend kullandım çok rahattı 3 gün önce doğum yaptım yine depend giydirdiler sezeryana giderken çok rahat oluyor doğumdan çıkınca yine hemşireler depend gibi külot bez verdiler onu kullandım hep şu an evdeyim depend kullanmaya devam ediyorum