Gozde_2298 nnurergun_1103 helal olsun nedemek evet özele gidiyorum özelde beni perinatolojiye gönderdi gittim ve bana para yatırdınmı yatırmadıysan bakmam dedi yatırmamış olsam gitmem bile zatenburda anlamış oldum para tuzagı olduğunu şimdide devlete gidicem bakalım
nnurergun_1103 Gozde_2298 banada öyle geliyor özeller para tuzağı sen korkuların için gidiyorsun herkes seni kullanmanin peşinde
Mervisirin Bende devlete gidiyorum 11+6 da gittim NT 1.5 çıktı çok moralimi bozdu iyi şeyler soylemedi çok yüksek dedi