genc2kizannesi Kızlar sorum yukarıda 32.haftadayım bebegim 1900gr 38+0da alıcam dedi doktor, sezeryan olucağm için 40 gün kaldı
B_eyaz genc2kizannesi ay bende 33 haftalıgım bana da 38 de alacagım dedi bakalım kaç kilo olacaklar 32 de gittiğimde 1941 kiloydu
B_eyaz genc2kizannesi maşallah 4 kilo iyi doğmuş ne içtin ne yedin bebek kilo aldı 🥰 benimde rahat 4 haftam falan var dogum inşallah bakalım 4 hfta da kaç kilo daha alır