Sdemirel YagizAlpsmom bize de önerdi sonra ikili test yaptık biz de ilk o da yüksek risk çıktı sonra fetal dna yaptırdık stresle sonuç bekliyorum keşke direk yaptırsaymışım dedim böyle beklemesi çok zor 🫠imkanın varsa yaptır canım
Syavuzs YagizAlpsmom ya hepsi para tuzağı gerçekten abartmasınlar artık . Daha 9 haftalıksın mesela sebebi ne ki yaptır diyor ? Bekle o zaman detaylı ultrason yaptır zamanı gelince zaten orda herşey görünüyor . Ve orda lazım olursa zaten yaptırırsın . Daha bismillah fetal dna demiş komik gerçekten .
likesah YagizAlpsmom ben yaptirmistim iyi ki de yaptirmisim 2’li 3’lu taramayla ugrasmadik. Bir de detayli ultrasonda tek arter tek ven durumu cikmisti kordonda tek damar eksikti bu durumda kromozom anomalileri de olabiliyormus bebekte. fetal dna yaptirdigimiz sonucu da temiz geldigi icin bebekte bir problem olmadigindan emindik o donemde gereksiz yere stres yapmamis oldum. Eger durumunuz varsa yaptirin derim.
YagizAlpsmom Sdemirel Sdemirel umarım 2li test sonucu doğru değildir fetalde güzel sonuçlar alırsın canım 🙏 her türlü kabulümüz aldırmayı falan düşünmem öyle bir durumda ama yine de testi yaptırmak beni strese sokar mı çok kararsızım ya
momofmychildren Sdemirel ücret ne kadar verdiniz bugün bana doktorum da önerdi 10+2yim 10 gün içinde karar ver dedi 2li 3lu tarama testi felan yapılacak zamanı geliyor dedi ve nipt fetal DNa oluyor sanırım onu önerdi
Sdemirel YagizAlpsmom amin inşallah canımmm benim de öyle kabulüm ne gelirse rabbimden Ama ikili testler vs çok yanılıyormuş o yüzden de fazla strese sokuyor insanı işte beklemek kötü 🫠
Beyza51- Sonucum orta derece risk çıktı yaptırmadım. Gerek duymadım gelen Allahtan aldırmayı düşünmüyorsan yaptırma zaten 20 haftada detaylı ultrason da iyi kötü anlıyorsun inşallah sorum yoktur 🙏🏻
YagizAlpsmom Beyza51- şimdi bu testi duyunca da 2li 3lü testlere kadar bişey var mı acaba diye kendimi strese sokar mıyım diye korkuyorum işte 😞
YagizAlpsmom mlkechnn Syavuzs Sadece öneride bulundu doktorumdan çok memnunum para için böyle şeyler söyleyen birisi değil.
mlkechnn Biz geçen hafta yaptırdık. Sonucumuz temiz geldi. 8 iş günde geldi. Bizm biraz zorlu sürecimiz oldu kayıplarımız var aklımız soru işareti kalmasın diye yaptırdık. 380 dolar yaptırdık
Sdemirel momofmychildren momofmychildren 10 bin ödedik canım nipt plus a yaptırdık sonuç çıkmadı hala 11 gün oldu
Ace01 Nipt plus a yaptırdım . 10 gün olmadan geldi . Kesinlikle imkan varsa yapılması gerek . Kafanız rahat ediyor
momofmychildren Sdemirel önce ikili tarama vs yaptırıp ona göre mi yaptırsam sizce fiyatı çok yüksek çünkü
Sdemirel momofmychildren ben ikili yaptırdım önce yüksek risk çıktı şimdi bunu yaptırdık çok stresli geçiyor günlerim sonuç bekliyorum Durumun varsa direk fetal dna yaptırabilirsin ama benim sonuç iyi çıksaydı yaptırmazdım bunu tabi altınımı satıp yaptırdım hemen Çok yüksek fiyatlar gerçekten
maviipapatya Detaylı ultrasonu çeken doktor ikili ve üçlü taramaları yaptırmadığım için bir riskin olup olmadığını öğrenmek adına fetal dna önerdi. Yaptırmayı düşünmüyorum, istesem ikili üçlü yaptırırdım zaten.