Tennur Arkadaşlar ikili test sonucum bu şekilde çıktı doktoruma henüz ulaşamadım anlayan varsa yorumlayabilir mi acaba ? Değer sınıra yakın gibi geldi bana ama bu konuda çok bilgim de yok bı bakabilir misiniz
Sdemirel Tennur benim ikili test yazan 1/100 çıkmıştı yüksek risk dedi fetal dna yaptık bekliyorum sonuç seninki orta risk canım öyle der muhtemelen 🫠
Tennur Safiye2 Canım doktor bana bı şifre vermişti o verdiği yerden hastanenin kendi sitesinden baktım. Doktor ben de ordan bakacağım demişti
Safiye2 Tennur anladım canım bilmiyorum grafik olması gerekiyor onu da bana doktorum vermişti onun üzerinden değerlendirme yaptı istersen ara sor yinede
Tennur Safiye2 Mesaj attı şimdi sonuçlar kötü değil demiş akşam akşam rahatsız etmek de istemiyorum yarın bı arayıp konuşacağim. normalde 1:250 nin altında olması gerekiyor diye biliyorum benimki 1:265 olunca sınıra çok yakın olması tedirgin etti beni. Teşekkür ederim canım
Tennur Sdemirel Bana da öyle gibi geldi ama doktorum sonuçlar kötü değil dedi yine de tedirgin oldum canım. Peki fetal DNA nasıl yapılıyor hiç duymamıştım bu testin kesinlik değeri daha mı yüksek
Sdemirel Tennur kan alıyor bi tüp koldan dolar üzerinden yapılıyor biz 10 bin ödedik canım Dış ülkeye gidiyor kan yüzde 99 sonuç veriyor baya hastalık araştırılıyor Bi de cinsiyet netleşiyormuş
Sdemirel Tennur olabilir bana da öyle dedi ultrasonda iyiydi çünkü ense kalınlığı burun kemiği vs 31 yaşındayım 30 u geçince risk bi anda yukarı çıkıyor grafikte de hepsinin de ortalaması alınıp bu sonuç çıkıyormuş