reinamm Zehra01 en kaliteli en güzel çanta mayorel markası bence. Rahat 3 sene kullanılır ama çok pahalı🙄
BusraEda Hepsiburadadan weego aldım. Bence mükemmel. Kullanışlı. Her yerğnde ayrı bir gözü var. Kocaman geniş bir içi var.