https://hizliresim.com/kfwwbqt
Kızlar son adet tarihim 24 kasım 13 aralıkta beta vermiştim değerim 0 çıkmıştı pcosum amh değerim yüksek ve doktorum çok gebeliğin olur demişti dupaston kullanıyodum regli olmak için ama olmadım ilacım bittikten sonra 7. Günüm bugün kan verdim tekrar ve betam 18910,74 geldi ve e nabız referans aralığı birden fazla yazıyo doktora gidicem yarın sabredemedim de acaba ikiz gebelik olabilir mi 😍🙈