Seropo ilk transferim de benim de olmamıştı maalesef en kaliteli embriyo transfer edilmesine rağmen olmamıştı tutunamadı 😢1 yıl geçtikten sonra maddi manevi anca toparlandık 2. Transferimde tutundu meleğim bana çok şükür. Rabbım tez zamanda anneliği tattırsın inşallah 🤲🏻