Kızlar 38+4 oldum 3 gündür özellikle akşamları 2 saat filan kasıklarıma bıçak saplanırcasına kramp girip çıkıyor bebek aşırı sert hareket ediyor aşağı doğru baskılayarak resmen çıkmak istiyor yani ama tüm bunlara rağmen sancım yok çok sıkıldım artık tahminen ne zaman doğar acaba 🤦♀️