Selam kızlar bende doğum yaptım ☺️sonunda gelişim geriliği vardı bilenler bilir ,dün sabah 8 de sancım başladı ikindiye kadar bekledim evde karşıladım sancılarımı sonra hastaneye gitme kararı aldım eşimi aradım gel doguruyorum galiba diye😂 geldik hastaneye gelişim geriliği var diye Edirne fakültesine göndermek istediler serum verdiler serum bitene kada 5 santim açıklığım oldu bu arada ilk geldigim anda Altan muanede bebek çok yukarda hiç açıklık yok dendi sancılar sıklaştıkça açılma oldu 6 santim lama yaptılar duşa girmek istedim saolsun izin verdiler devlet Hastanesi’nde bu arada pazar olması ve benden başka kimsenin olmaması çok işime geldi saolsun eşimi aldılar yanıma duş aldırdı eşim bana duştan çıkana kadar 8 santim oldu açıklık Altan muane Etiler tekrar suyumu patlattılar ve bir iki üç derken kızım doğdu gerçekten Allah yardımcımız olsun çok zor anne olmak akşam 8:30 da kızım geldi bebeğin eşini çıkarırken çok zorlandım ama sanırım yapışmıştı iki defa doğum yapmış kadar oldum 39. Haftalık sata göre USG ye göre 37+5 haftalık kızım 2900 grm 48 sntm doğdu çok şükür korktuğumuz olmadı kuveze girmedi solunum desteği de görmediler nöbetçi doktor kadın Ece hanım çok iyiydi hadi melek yaparsın diye diye dogurtu vala🤭 Allah bin kere razı olsun ve eşim en büyük destekçim ebelere önceden gelip eşim ilk doğumunda çok korkmuş ebelerden lütfen eşime nazik davranın diye rica etmiş bunu da bana ebe dedi eşin senin çok korktuğunu söyledi korkma bizden diye Allah onlardan bin kere razı olsun ilk doğumum hızlı olmuştu bu çok uzun sürdü ama iyi insanlarlaydım içim rahatı korkmayın kızlar bebeğiniz doğunca herşeyi unutuyorsunuz ben daha doğmadan strese girdim kuveze girerse fakülteye gönderirler ben burda kalırım diye öyle olmadı çok şükür 🥺biz kadınlar çok güçlüyüz gerçekten Allah hepinizin yardımcısı olsun ,kızımın adını ada koymuştuk ebeler çok sevdi kizimi Ebrar ismini çok yakistirdilar bende Ebrar ada koydum kızımın ismini ,hala hastanedeyim 24 saatimiz dolunca eve gidicez inşallah 🥰 şimdilik bu kadar hatırlıyorum sorularınız varsa sorabilirsiniz vakit buldukça cevaplarım Allah hepimizi iyi hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲🤗