Aralik 27 catlatma ignesi oldum 29 aralık asilama oldun bugun aksam üzeri göğüs hassasiyetim gidince adet olucan diye üzülüp bu testk yaptım sabah ilk idrar da degil sizce var mı yarın sabah tekrarlıcam ama cok üzüldüm hassasiyet gidince o yüzden yaptım bide kasıklarım cok ağrıyor sızlıyor sanki dünden beri ara ara batma da oluyor baska belirti yok gögüslerim şis ama hassasiyet azaldı