Zeynobella Çalışan annelerin siz 4 aylık doğum parası yani iş göremezlik analık rapor parası ne kadar aldınız ? Herkesin ücreti aynı mi oluyo ?
Mucizem24 Zeynobella ben de merak ediyorum yani sadece 4 aylık maaşım alıyoruz yoksa ekstra bir doğum parası vs. bir şey var mı?