Aynı ağrı bende de var. 12+5 im başka hiç hamilelik belirtim yok ilk başlarda bel ağrım oluyordu sadece. Doktoruma sordum devamlı bir ağrı yoksa sadece hareket halinde oluyorsa sıkıntı yok dedi. Ama epey rahatsız edici, yatakta dönerken bile ağrıyor 😢