birLinaannesi kamilesevdikk Yıldırım Doruk 11 binden 20 bine çıkarttı.. sen düşün gerisini 🤦🏻♀️ en uygun hastane yıldırım doruk diye düşünüyordum ki takipli olduğum halde ne yapacağım hiç bilmiyorum
Aryaam birLinaannesi 2021 yılında doruk Yıldırım’a Gizem hanım da 6 bine yapmıştım yorumunuzu görünce şok oldum
birLinaannesi cokbilmismom fark etmiyor yani doktorum etmiyor demişti sorduğumda. Normal istiyorum doktorumda normal öneriyor zaten 🥹
Ozlem_1001 Nvfftyhhbgggg Medicana yılbaşı sonrası aldığınız fiyat mi benim doktorumda orda yaptiriyormus doğumu ama ben daha fiyat almamıştım
cokbilmismom birLinaannesi aslında fark etmesi lazım ya normalin daha uygun olması lazım bizim hastanede 8 bin fark var aralarında
birLinaannesi Aryaam valla bende daha hazmedemiyorum 🤦🏻♀️😂 Nisan sonu mayıs başı gibi olacak inşallah ama kara kara düşünmeye başladık..
kamilesevdikk birLinaannesi bende sizinele aynı dusuncedeyim çok pahalı gerçekten , benimde Nisan 18 gösteryr ama , napicagimizi şaşırdık bi arastirayim dedim belki makul bişey bulurum diye de çok zor
Aryaam birLinaannesi şimdi muane ücreti nedir acaba yarın kontrolm var yilbasidnan sonra ilk defa gidiyorum
Yagmurakyurek Benimde doğumum Ocak sonu Şubat başı görünüyor burda kalayım yıldırım Doruk hastnesine gidiorum başından beri mutlu beyleyim 🌸 fiyatını öğrenmek için burda kalayim
birLinaannesi Yagmurakyurek benimde kendi doktorum mutlu bey🙏🏻 çok memnun kaldığım için değiştirmek istemiyorum. Yoksa çoktan “ mecburi” devlet hastanesinde soluğu alacaktım🤦🏻♀️
birLinaannesi cokbilmismom gelde anlat. 610 liradan 825 liraya fırladı muayene. Bugün şok geçirdim kontrole gidince. %100 zam olacak iş değil.
ffckizannesi Nvfftyhhbgggg sorumun cevabını burdan aldım içersinde neler var acaba biliyor musunjz fotoğraf süsleme vs vs