ravzae Kızlar 30 haftalığım bir dahaki randevum 32. Haftada nst ye bağlanır mıyım? Siz kaçta başladınız acaba?
karaguzelirem_ 31+4 haftalığım yarın doktor kontrolüm var doktorum 32.haftamda nst çekeceğini söylemişti bakalım yarın kesinleşecek
aliininanasi karaguzelirem_ merhaba nst çekildiniz mi benimde yarın doktor kontrolünüm var merak ediyorum