Shuryhn 3 cm açılma ile saat 5 de hastaneye yatısim yapıldı 39 hafta 3 günlüğüz. Bugün suyum geldi hala 'da ara ara geliyor açılma devam ediyor ama bebek kanala inmiyor. Plates topunda zipliyorum.yuruyorum ama gelisme yok aynı zamanda sancim da yok. Bebeği kanala indirmek ve şancı için ne yapmam lazım acil yardım
Pinar38 Shuryhn bence fazla zorlama suyun da gelmiş doktor ne diyor Allah korusun bebek kanala inecek diye uğraşırken susuz kaldığı için bişey olmasın da
Shuryhn Bekleyeceğiz diyo sık sık nst ye aliyor suni deneyecek mi sabah gorecegiz. Acaba suni şancı alınca kanala iner mi onu da bilmiyorum