Buse_42 bizimde nisanda Allahın izniyle bizim kıyafet falan tamam bir tek biraz ıslak mendil falan almam lazım göğüs ucu kremi falan birde bebek arabasıyla puseti kaldı bekliyoruz zamanda çok hızlı bir an önce eksikleri halletmek lazım sağlıkla gelsin bebişler inşallah