Betlllal Hanımlar en son doktora gittiğimde adet olmadığım için bana duphaston verdi gebelik olabilir diye biteli 3 4 gün oluyor hala adet olamadım neden böyle oluyor kaç gün sonra olurum gebelik yok bu arada. Siz kaç günde oldunuz artık adet olmak istiyorum
Nzlcncncn Betlllal gebeliğin olmadığından eminsen hibiskus diye bi ot var onu al aktardan kanaman başlar başlamaz içmeyi bırak. Ben 3 ay olmadım bi ara iki gün içinde hemen oldum. Alerjin falan varsa içme tabi. Bide aç karna da içme tansiyonun düşer. Sen bilirsin ama yine
Deryana Betlllal bende 3 aydır adet olmadım hamilelik yok doğum kontrol haplarımı 3 aydır almayı bıraktım ama adet başlamadı bi türlü napsam ya