Kızlar Çarşamba günü randevum var en son 7+1de gittim çok merak ediyorum bebeğim şu an nasıl her şey yolunda mı diye ? Sizce cinsiyet belli olur mu tahminen??
Bir de 10.haftaya gircem bu aralar akıntım arttı normal mi ? Beyaz akıntım oluyor ama bazen sanki sarı gibi geliyor en son enfeksiyon yoktu enfeksiyon olabilir mi?