Shuryhn
3 cm açılma ile saat 5 de hastaneye yatısim yapıldı 39 hafta 3 günlüğüz. Bugün suyum geldi hala 'da ara ara geliyor açılma devam ediyor ama bebek kanala inmiyor. Plates topunda zipliyorum.yuruyorum ama gelisme yok aynı zamanda sancim da yok. Bebeği kanala indirmek ve şancı için ne yapmam lazım acil yardım
Kadirvemalik
Canım secde pozisyonu bire bir 👌 sıcak suya otur bol bol merdiven in cik çömelme hareketleri yap sabah doğurursun ınsallah hayırlı ve kolay doğumlar diliyorum. Sana ve tüm gebelere..
tazeanne61
Merdiven inip çıkabilirsin
Doğum yapmadım bildiğim bu sadece 😉
Kturna
39+5 olduk bizde ne açılma var ne de kanala inme. Yapmadığım kalmadı hurma merdiven çıkma yürüyüş pilates topları 😔 çok zor böyle beklemek
İnşallah bi an önce iner de Doğumu kolayca yaparsın🙏