Suu34 Herkese merhaba 11 haftalık hamileyim dünden beri karnımda pıt pıt atmalar oluyor böyle hisseden varmı 🫠
Lumlum Suu34 ben de hissediyorum henüz 11 olmadık 10 +1iz ama orda atan bişi var yani biliyorum strese girince elimi karnıma götürüyorum çok iyi geliyor 🥰
Eceq Suu34 11+6 kızlar bende de oluyor fakat kan pompalanmasından kaynaklıymış onu hissediyormuşuz 16.haftadan önce hissedilmiyormuş tıbbi olarak bu şekilde ymiş 😅
Ayyseek Suu34 bebek için çok küçük hissetmezsiniz bağırsak hareketleridir canım ❤ 17 veya 18 de az da olsa hissediliyor
sakinanneee3 Suu34 maalesef bebek hareketi degil ilerleyen haftalarda gerçek bebek hareketlerini hissedince farkı anlarsınz
Duygu9604 @Suu34 bende arada hissediyorum sanki karnımda kalp atıyormuş gibi oluyor bende 11 haftalığım bu arada :))
gozdexx Zeynep2947 o haftalarda şişkinlik normaldir 12.haftaya kadar azalıyor yeme düzeninize dikkat etmeniz lazım
ZeyHus33 Zeynep2947 hiç sorma benimde karnim büyüdü hemen 11 +5 günlük şuan Karnım 4 aylık gibi flna sis erken çıkmış karnın diyorlar 🤣
Ayyseek Eceq kesinlikle zaten ilk de olsa o haraketi bağırsakdan veya kandan gelmediğini anlıyorsunuz ❤
Ayyseek Suu34 11 haftalıkda gelen hisler onlar 17den sonra bebek haraketi zaten ayırt ediyorsunuz onla onun arasındaki farkı
Suu34 Ayyseek tamam ece hanım kan pompalanması demis siz bagırsak veya kandan gelmedigni anlıyosnz diyosnz ikiside degilde baska ne demek istedim
Suu34 sakinanneee3 degildir dogrudur ck kücük bisey sonucta ama bazı durumlarda bu gibi seylerde tepki verirmis yavastan doktorumda söyledi
Denizbllt Suu34 11. Haftada bebeği hissediyor olmanız özür dilerim ama imkansız:( o atan şey sizin damarınız 💓
Cansel44 Zeynep2947 mentol kremler sürmek pek iyi olmaz diye düşünüyorum ama az da olsa ağrıyan yerı rahatlatıyo bılemıyorum doktoruma 2 hafta var gitmeme