kezbanatalayy 25+5 haftalık hamileyim grip oldum. Bunu nasıl geçirebilirim ya sürekli hapşırmaktan sıkıldım. Var mi çözüm önerisi olan Allah aşkına. Yardımmm pleaseee
Babykalamar kezbanatalayy ihlamur ve mandalina 4 ayligim 3 kere grip oldum bunlar disinda bi care yok
mydeno13 kezbanatalayy bende öyle oldum ilaç kullandım doktor uygun görürse zaten veriyor ilaç bende öksürüyordum öksürüğü bi kaşık pekmez üzerine limon sıkıp içtim öyle geçirdim ama 15 gün sürdü
defneeoz27 Doktorlar ilaç tavsiye etmiyor mümkün olduğunca ayakta atlatmaya çalışın diyorlar nane limon içebilirsin ve bol bol meyve tüket bu şekilde 4 güne toparlamıştım ben inşallah kısa zamanda toparlarsın geçmiş olsun 🙏🏻
Ceydadsmk Bende 3 4 gündür çok hastayım halsizlik öksürük burun akması hapşırma doktorum zencefil tüket dedi fakat mide bulantısı ve koku hassasiyeti yüzünden hiçbişey yiyemiyorum evde yemek bile yapamıyorum çok kötü geçiyor 9 haftalığım