090714 merhabalar, sadece sağlık ocağında verin derim benimde başıma geldi , özelde verdim sağlık ocağına geçtim ordada vereyim diye. Sırf erken çıksın diye özele gittim , aradılar yarım saat sonra daha sıra bekliyiru m sağlık ocağında negatif diye , tam gidecektim seslendiler hadi vereyim dedim yinede sağlık o. Da dedim. öğleden sonra bir sisteme girdim sağlık ocağı 113 😠😠😠 özeli arayıp ne laflar söyledim ne ağladım sizin yuzunuzden diye . 14+6 yim bugün . Özel değil lütfen devlet ve hep aynı kurum olmalı . Hızlı test yapıyorlar yada solüsyon sorunları var yanlış çıkıyor