myprincessgirl Normal doğuma hazırlık için Adaçayına ve. egzersizlere kaçıncı haftada başladınız ve yaptığınız başka neler var
G-k Ben şuan 35+3′üm, 35+0 itibariyle hurma,ananas ve ahududu yaprağı çayı içmeye başladım. Ancak egzersiz ve yürüyüş yapamıyorum.
Tatar59 Egzersiz ve yürüyüş için doktora sorucam gidince 32 olmuş olacagiz. Instagram’dan çok egzersiz buldum kaydettim düzenli yapmaya calisicam inşallah
myprincessgirl Tatar59 35 den sonra söyleniyor ama ben yeni başladım sanki yapar yapmaz doğacak mış gibi hissettim bekledim biraz 😀
gokyuzununogrencisii Bunlara inamiyor musunuz sahiden yaa🥲 yani uygulayıp birebir doğumu başlatıp kolaylaştırdigini bizzat yaşayan varmii çünkü doktora diyince güldü bi sen bilirsin ama doğum öyle bir şey değil dedi 😬😬🤦🏻♀️🤦🏻♀️
myprincessgirl gokyuzununogrencisii muhakkak değildir tabiki ama daha çok doğum anında yırtılma ve ağrıları da aza indiriyor diyorlar bilmiyorum ki benim dr yürüyüş pilates topunu öneriyor sordum sizinki gibi gülmedi 😀
gokyuzununogrencisii myprincessgirl valla bilemiyorum bacı 😂 sağ salim kucağımıza alalim inşallah da 🌸
gokyuzununogrencisii myprincessgirl 33 oluyorum yarın tam olarak 😊 bebeğim kız 💛 ikinci kızım olucak inşallah 😍😍 ya siz