Busraa23 ay o günleri hatırlamak istemiyom 😭1 gün okadar kustum kan atım boğazım da öyle 1 acı hisetim sanki içten yırtıldı kan kustum okurkuyla yüzüm gözüm morarmıştı gece uyanırdım kusardım artık bizimkiler hayretle bana bakardı gecedemi insan kusar diye en büyük burukluğum oğluma bakamıyordum ilgiöi 1 den kestim ona bakıp daha çok tükeniyordum ama sabredin herşey geçiyo şimdü günşeri sayıyom ne zaman benişleri alcaz kucağımıza sağlıkla diye