Ben yenidoğan için 5 takım 3 parça 1 takım on parça 6 atlet 6 da patikli alt 2 tulum aldım digerleri 3-6 ay olarak aldım Mart bebegi olacak nasipse inşallah hava soğuk olur zaten alttan bir içlik pijama üstüne takım veya tulum giydiririm bu sayılar ideal bence