Merhaba
Doktorum idrar yolu enfeksiyonu olduğumu söyledi. 33 haftalığız. Kasıklarımda ağrı var ve arada bıçak saplanır gibi sancı giriyor. Doktorum Azitro 250 mg antibiyotik verdi. Bu ilacı daha önce sivilce tedavisinde kullanmıştım ama hamilelikte kullanan var mı? Tedirginim açıkçası yorumlarınızı bekliyorum 🙏