Kızlar hom ofis bi iş buldum çağrı merkezinden işte insanları arıyoruz anket cevaplatıyoruz falan filan ama ben bu insanlara nasıl güvencem ilk defa böyle bi işe girdim grupta daha önce girmiş olan insanlar da var hani kötü bi şirket olsa onlarda girmezdi diye düşünüyorum akıl verin nerden anlarım güvenli olup olmadıklarını bide ilk ay deneme süreci dediler diğer ay kendileri laptop ve kulaklık göndercekler öyle dediler sigorta prim aylık asgari ücret şuan bildiğim şeyler bunlar