Emine1izzz 4 ay önce sezaryen ile doğum yaptım. Reglime iki gün kala silik çizgi ile hamile olduğumu öğrendim. Bu gece acilden kan verip değerimi öğreneceğim. Çok riskli olur mu bu gebelik? Benim gibi olan varsa tecrübelerinizi yazar mısınız?
Sermec27 Emine1izzz evet çok erken olmuş korunmuyor muydunuz bebeğin emiyor muydu inşallah hakkında hayırlısı olsun Allah’tan gelene yapacak bir şey yok
umena Emine1izzz bende 7 aylıkken hamile kalmışım sezeryan olmsutum sorun değil komşum aralarında 15 ay olmasına rağmen ikinci bebeğini ssvd bile doğurdu