OnlyBaby Yok canım Trendyoldan 30 lu innovita marka sipariş ettim, yok canım benim siparişim geç geldiği için adetten sonra ki ikinci mi üçüncü gün başladım ovlasyona 21 günde yumurtlama gördüm yumurtlama gününü bazı işlerden dolayı deglerdirmedim bende çatlama günün değerlendirdim bide yumurtlama dan önceki günü degerlendirmistim sprem bir kaç gün canlı kalıyor diye bide eşimin sperm yavaşlığı vardı ondan bir gün araya koyup değerlendirdim kısacası ilk aydan tutu ovulasyon sayesinde. Darısı senin başına inşallah 🤲