Ensarlidyamom Merhaba henuz 19. Haftamdayim bu gün cinsiyet için gittigimde doktorum beyinde kist olduğunu bunun 26 haftaya kadar kendi kendine geçebileceğini söyledi geçmemesi halinde trimozo 18 olabilecegini söyledi bu durumj yaşayan var mı acaba
Tubam25 Ensarlidyamom bende 15+5 haftalıkken 3 lü taramaya girdim benim bebeğimin beyninde kist ve kol bacaklarda 1 hafta gerilik çıktı amniyosentez sıvısı vermemi istedi doktorum verdik ön sonuçların temiz çıktı yani trizomi 13-18-21 ve dawn sendromlu deilmiş. Korkma bu kistler zamanla kayboluyomuş üzme hiç kendini
Temmuzmucizesi26 Ensarlidyamom ense kalınlığı nasıl peki ? Benim birinci gebeliğim trizomi 18 den sonlandı bizim kist görülmedi ama direk ense kalınlığı fazlaydı beyninde sırtında göğsünde kist vardı belirtileri bunlardı
Ensarlidyamom Temmuzmucizesi26 ense kalınlığı bi önceki muayenemde normal görüldü ama baş çevresi normalden büyük dedi bu hafta çok korkuttu beni sizin kaçıncı hafta da görüldü bu kistler
Temmuzmucizesi26 Ensarlidyamom ben ikili taramaya gittiğimde görüldü. Zaten 1 hafta içerisinde gebelik sonlandırma kararı aldık benek düştükten sonrada parça alıp genetiğe gönderdiler o şekilde trizomi 18 dedilr. Aslında bu kromozom hastalıkları ultrasonda belli olmuyor bana başta kistik higroma hidrops dediler sadece. Genetikten sonuç gelince 18 olduğu kesinleşti. Benim en büyük belirtim ense kalınlığı ve her yerindeki ödemlerdi