Glsnerbss Arkadaşlar şuan 6+2 deyim hergün duş almak gibi alışkanlığım var ve sıcak su severim bunun bi zararı olur mu gebelikte bilgisi olan?
Ozlemkaan Glsnerbss ben doktoruma sordum bunu yani hamam gibi olmadığı sürece çok bir sıkıntı yok ama yine de dikkat etmek lazım dedi
Hulo2105 Glsnerbss bende sıcak çok severim. Bu gün kapıyı açık bırakmama rağmen tansiyonum mu düştü anlamadım çarpıntım tuttu nefes alamadım sanki. Eşim evdeydi Allahtan bir daha o yokken duşa girmem ne olur ne olmaz.
Ahsen_ahsen Bende sıcak su ile duş almayı seviyorum lakin gebelikte sıcak su ile duş tavsiye edilmiyor. Ilık su ile yıkanmak gerektiği söyleniyor.