haticealg Selam hamile ve tecrübeli anneler, ben 8 ay önce bebeğimin kalp atışı olmadığı için kürtaj oldum şimdi tekrar 11 haftalık hamileyim ve doktor aspirin kullanmamı önerdi, daha önce kullanan var mı acaba ??
_mustafa_yasemin haticealg ben gebelikten önce kullanmaya basladım hala kullanılan ı yorum 36+2 olduk önceki gereğinden preeklampsi geçirdiğim için kullanıyorum genetik testte de pıhtılasma çıktı 3 gende. Herhangi bir yan etkisi yok
svncgldgn haticealg 21. Haftada kan pıhtılaşmam yüksek çıktı kan pıhtılaşmasını engellemek için iğne kullanıyorum iğne biraz daha az yan etkiye sahip dedi doktor mide yanması, ekşimesi vs gibi durumlar için
gncnzl haticealg 30 haftalık ikizlere gebeyim bende. Gebe kaldığım günden itibaren coraspirn kullanmıştım 15. Haftamda kanamam olduğu için kestiler. Daha da kullanmadım. Herkeste farklı durumlardan dolayı ya kullandırıyorlar ya da kesiyorlar.
Whitemom ponck-123 doktora danışmadan kullanmayın. Doktor uygun görürse veriyor. Ben daha önce düşük yaptım ondan kullanıyorum
_mustafa_yasemin erikarpuz aksamları yatmadan önce içilmesi öneriliyor mus ama ben sabahları kullanmaya baslamıstım hep öyle devam ettim hala kullanıyorum
haticealg _mustafa_yasemin bana da doktorum gece yatmadan içersin dedi ama sanırım uyku yapar diye yatmadan içilmesi öneriliyor , teşekkür ederim 🤩