Arkadaşlar Sakarya Eskişehir hiç farketmez doktor önerisi istiyorum. İlk kızımı Sakarya Medar da Remzi Bey de yaptım. 3. Gebeliğim bağlatmak istiyorum Remzi Bey kabul etmiyor. Bütün devlet doktorları kabul ediyor o etmiyor. Eskişehir de Devlette Hüseyin Yuvanca gidiyorum memnunum ama devlet olması tedirgin ediyor. Daha önce hiç devlette doğum yapmadım. Birde şehit hastanesindr ameliyat olanlar hep enfeksiyon kaptik, dikiş yeri problemleri yaşadık vs diyor. Korkuttu biraz beni. Eskişehir de Zafer Bütüne gittim çok memnun kaldım fakat ameliyat ücreti şuan 30 bin siz 35-40 hazırlayın dedi. Bana da bu fiyatlar çok geliyor