Nvfftyhhbgggg 34 haftalık hamileyim adet olcakmisim gbi bel ve karın ağrisi var erken doğum riskim olduğu için korkuyrm normal mi yksa doğum belirtisi mi
semaa_ Nvfftyhhbgggg bel ağrısı doğum belirtisi demişti bana doktorum isterseniz ama sancının belli aralıklarla gelmesi gerekiyor sizin öyle mi
LamiyaCetinkaya Nvfftyhhbgggg Düzenli olması önemli doğum sancısı olması için, sancıların geldiği saatleri not edin, eğer belirli bir aralıkta geliyorsa hiç beklemeden hastaneye gidin. Ama dinlenince geçiyorsa biraz uzanın veya pozisyon değiştirin.
Duygu_nur52 Bende 37 haftalığım aynı sorun bende de var bugün gittim ama bi sıkıntı yok dediler tabiiki değişir bünyeden bünyeye ama kafan rahat olması için git doktora istersen