Dnyaa56 hasimato hipotiroidim var 4 senedir bu ikinci gebeliğim her sabah aç karnına ilaç içiyorum 4 yıldır doktorunuzun söylediği şekilde ilacınızı içerseniz sıkıntı olmaz gebelikte çıktıysa eğer sonrasında da normale dönebilir takip ettirirsiniz şuan ilaç kullanmanız yeterli korkulacak bir durum değil