Ben de çok dertliyim bu konudan 😊 hareket etmese aklımız kalır etse sert vuruyor deriz insanoğlu 😁 gece de hemen yattığımı anlıyo ne sağ'a döndürüyor ne sol'a 😟 en iyisi uyumamak diyorum. Gece yatmıyo sabah kalkmıyo 😟 inşeallah doğuncada böyle olmaz 🙏