Herkese merhaba;
Tüp bebek transferimin 10. Günündeyim. Dondurulmuş 3. Gün embriyosu transfer edildi. Doktorum 13. Gün kan testi istedi fakat dayanamadım. 10. Günde beta hcg 5.4 çıktı. Sizce gebelik var mıdır artış olur mu? Bu değerlerle artış yaşayan oldu mu