ayse68_ merhabalar. Ben de klomen kullandım ama çatlatma iğnesi yapmadan ohss ihtimaline karşı iptal ettiler sürecimi. Doktor ilişkiye girmemen daha iyi olur ama girmek istersende sen bilirsin dedi. Acaba süreciniz nasıl geçti ne yaşadınız? Açıkçası korkuyorum daha önce görmediğim duymadığım bir şey ohss çünkü bugün tanıştım ilk kez ismiyle inşallah hastalığıyla tanışmam ama sormak istedim.