Yesimyaka İyi geceler arkadaşlar 14+4 üm bir hafta 10 gündür ara ara yani 2-3 günde bir aniden bi sıvı geliyor benden yoğun biraz, sizdede bu durumu yaşayan var mı🤔
ZehraS Yesimyaka doktoruna danis canim bence o en iyi bilgiyi verir biz ne desek deaynisi olmaya bilir .Gecmis olsun cnm
Yesimyaka ZehraS kontrolüm 3 gün sonra sorucam ama aynı durumu yaşayan oldumu bu haftalarda merak ettim🤦♀️
FindiksMom Yesimyaka Eğer kaşıntı ve yanma yoksa bi sorun yok demişti doktorum bi dönem benim de akıntım yoğun gelmişti
Melisamuhammed_2007 Yesimyaka Benimde öyle hiç şekerim çıkmadı hep normal düzeyde ama benimde genlerimde şekeri olan çok o yüzden kafam karisiyo
Ceyceys Yesimyaka benimde oluyor doktor idarada yanma kasık agrısıyoksa normal demişti bu sıralar artıyormus