Benimki de 10 hafta 3 günlük Temmuzun sonu yada Ağustos başına denk gelecek hayırlısıyla doğumum. Ve ben mersinde oturuyorum inan ki benim de hiç bir fikrim yok çocuk isilik olmaz inşallah buranın sıcağından ince zibin giydirmeyi düşünüyorum birtek bakalım hayırlısı