kızlar hangi doktorları önerirsiniz? Tutumları nasıl? Ben gecen sumeyye mermiye gittim ilk gittiğim doktorun randevusu yoktu üç hafta sonra gittim ikinci kontrole erken gelmişsin diye ultrasona almadı beni iki hafta sonra gel dedi ve üslubu çok kötüydü.