Mucizem_01011 Aydann12 özel iyi bı doktorsa 11 haftalıkken bile söylüyor mesela ben iki oğlumu 11 haftalıkken öğrendim ama şuan 12 haftalık belli deql özele de gidemiyorum fiyatlardan dolayı açıkçası
Aydann12 Yasmiyy vallahi son ultrasondan sonra erkek hissetmeye başladım sebepsizce içime erkek doğuyor 🤣
Aydann12 Mucizem_01011 özelden devlet hastanesine geçiş yapmış bir doktor kendisi çok iyi ama ilerleyen haftalarda söylemek daha doğru olur kesin olması açısından dedi oyüzden haftaya inşallah öğreneceğiz🥰 erkek hissediyorum bakalım hayırlısı
Tugce-89 Söyler cnm kesin göstermesese bi tahminde bulunur doktor bende 12 +2 de gitmiştim daha küçük 14 hafta falan olsaydı söylerdim dedi şimdi bende 14 haftalık oldum ama daha 2 hafta var kontrolüme 16 haftada gel dedi 🙈 sabırsızlıkla bekliyorum☺
Tugce-89 Aydann12 bende erkek hissediyorum ama tam bilmiyorum ya bi tane oğlum var kızım olsun çok istiyorum ama karmaşık duygular içindeyim bi gün diyom kızım olucak bi gün diyom erkek ama etrafımdaki herkez senin kızın olacak diyor inşallah gönlümüzdeki olur 🙏😍
Aydann12 Tugce-89 yaa inşallah Allah biliyor ya ilk gebeliğim ama aşırı kızım olsun istiyorum tabiki önce sağlık ama insanın gönlünden illaki biri geçiyor 🥰