Merhaba kızlar. 31 haftalık hamileyim memeden sut gelmeye başladı foşur foşur akmıyor tabiki ama ucunda minik damla seklinde oluyor bastırmadan sıktırdığımda yavas yavaş süt akıyor. Rengi hardal kadar koyu bir sarı. Sizden de geliyor mu ? Ara ara sıkıp sütü sağmalı mıyım yoksa doğuma kadar hiç ellememeli miyim bilgisi olan var mı?