Merhaba, evet kistler gidiyor ama çeşidine göre değişebilir. Çikolata kisti kaybolmaz mesela. Diğer kistler de adetle atılamayan kandan dolayı oluşuyo, onlar bir sornaki adett bir tık daha agrılı olarak atılabiliyo. Ama her ihtimale karşı doktora görünmelisiniz