Ceed_mom Merhaba gebeligin başından beri çok iştahlı değildim ama son zamanlarda hiç bir şey canım istemiyor yaşayan arkadaşlar neler yapıyorsunuz nasıl geçirebilirim ve çok duygusallaştım bir hafta oldu bu hafta🥹
HusnaNur1107 Ceed_mom 13+4 hamileyim ve bu ikinci bebeğim ve hiç bişey yemek istemiyorum gelişmeyecwk diye aklım çıkıyo Kızımda hiç böyle olmamıştı bu çok fena bişey aklıma gelmiyo aklıma gelsede midem bulanıyo
Ceed_mom HusnaNur1107 izlediğim araştırdığım doktorlar borsey olmayacağını söylüyorlar ama herseyi hazırlayıp kuş kadar yemek derler ya öyle yiyorum umarım geçer sizinkide bian önce bende bebeğimin gelismeme ihtimalinden çok korkuyorum