Cml2701 Herkese selamlar 38+3 deyim ama gündüz hicbirsey yok ama akşam yemeğinden sonra kasılmalar sancılar karın içinde çok oluyor bel ağrım var 2 gündürde hareket azlığı var sizlerde durumlar nasıl doğum ne zaman olur acaba ya cuma günü muaneyem var
Zeynep1225 Cml2701 Bende 38 +4′üm akşamları kasıklarıma bıçak saplanırmış gibi kramp giriyor ama görünürde bir şey yok
Cml2701 Rabbım hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ya ne zaman gelecekler çok merak ediyorum