Dün geceden beri karnım taş gibiydi ve hiç geçmedi sabah uyandım hala aynı eşimi uyandırıp devlet hastanesine gittim acilde kan idrar diyip 1 buçuk saat beklettiler idrar temiz çıktı kan iptal edilmiş dendi ve dogumhaneye gonderdiler nts çekildi bebeğe bakıldı bana hiçbir bilgi verilmedi sadeece eve git uzan su iç diyip duphaston ( adını tam bilmiyorum şuan ilaç yazdı ) kanama su gelişi olursa gel dendi . Bebeğe bakan doktor kemiği bulamıyorum diyip beni sinirlenndirdi haftasını kırk defa sordu sürekli dalga geçer gibi baktı çıktık eşimle özele takipli olduğum doktora geldim içimin rahat etmesi için doktor bebeğe bakıp kilosundan boyuna suyuna kadar herseyine baktı ( 4 gün önce devlette bakılan kiloyla alakası yok) nts çekildi fotoğraf atabilsem atarım çok hafif var ama normal rahim kasılmaları haftaya tekrar gel diyip içimi ferahlatti gercekten devlet hastaneleri neden böyle ya