Bebek3_ Ben 10 kg ya yakın birşey aldım doktorum çok almışsın dedi sizlerin kiloları nasıl merak ettim
Nazkryk Bebek3_ Bence gayet ideal tabi ama boy kilo endeksiniz de çok önemli. Ben 27. Haftadayım 7 kilo aldım.
ravzae Bebek3_ 30. Hafta 54 ile hamile kaldım 56-57 kiloyum şuan şekerden ötürü keşke alabilseydim kilo, kilo alanlar hiç takılmasın. Gebeyken yiyememek inanın daha kötü😇
Bebek3_ HilalYlmz ya sırrın neee maşAllah çok iyi bence sen ve baby sağlıklıysanız eğer bi sıkıntı yoksa aslında bende hopur hopur yemedim geceleri acıktım yine vurdum kafayı yattım ama yine de 10 kg aldım
Civciv_annesi Bebek3_ Benim 12 kiloydu banada öle dediler ama herkesin fakrli bence boşver dikkat et yine ama çokta canını sıkma
Aybarssena Bebek3_ 164 boy 58 le hamile kaldım. 30.haftadayım 9 kg aldım. Doktorum hiçbir şey demedi yani çok almışsın gibi. Doktordan çok etraftakiler yorum yaptığı için alıştım artık
HilalYlmz Bebek3_ valla bi sırrım yok canısı canım ne isterse yiyorum ama sanırım buna 2 yaş bi bebemin olması etkili oluyor sabah 7 akşam 9 ayak koşturma 😂 oğlumda da toplam 12 kilo almıştım